Wednesday, February 9, 2011

KOIR KAB...
(Suara Putra Putri KAB)



Mungkin ramai yang belum mengetahui mengenai kelab Koir KAB, namun kelab ini, merangkak sedikit demi sedikit untuk membina empayarnya yang kini semakin menuju ke arah perkembangan yang semakin menakjubkan. Ye aku memang bangga dapat menjadi salah seorang dari ahlinya.


Di dalam bilik koir

Walaupun aku pernah meninggalkan kelab ini buat satu semester atas sebab yang tidak dapat dielakkan, namun aku nekad kembali untuk menyambungnya, kerana aku dapati walaupun ianya merupakan satu nyanyian atau hiburan namun banyak yang dapat aku 
pelajari mengenai koir. 




Bergambar sebelum ke pertandingan di Kolej ZA'BA
Dulu aku hanya tahu tentang suprano dan auto sahaja iaitu dua suara yang bergabung dalam mengiramakan lagi lagu tersebut, namun sekarang baru aku tahu mempelajari koir juga dapat mengurangkan stress. Stress yang bagaimana ye???? hehehe okey sekarang cuba lihat gambar yang dibawah.



Team koir

Nampakkan??
Kita ada cara kita yang tersendiri untuk melepaskan tekanan, mungkin ini boleh menjadi satu cara yang sesuai untuk kita dan jangan lupa bahawa sesedih atau stress mana pun kita tidak boleh lupa untuk membaca al-Quran dan mengingati Allah s.w.t tetap perlu bagi seorang musim...


Mengeratkan lagi hubungan

Koir KAB ini dikendalikan oleh Anis dan Yunis, mereka berdualah yang banyak bekerja keras dalam menjayakan unit ini. Thank You very much….



Anis
Yunis

Ahli? Nk tau berapa bilangan?
Cuba tengok..
Ramaikan.. memang menjadi rebutan, jadi joinlah Koir KAB hehehe..





Kenangan sewaktu pertandingan 2009
Baru-baru ini, koir KAB telah mengikuti satu pertandingan yang dianjurkan oleh Kolej Za’ba semperna sambutan karnival Kolej Za’ba, jadi seramai enam kumpulan telah bertanding dan apa yang mengejutkan  koir kami telah menjadi juara. Tahniah diucapkan…


Bergambar selepas pertandingan

No comments:

Post a Comment